REGULAMIN

1. Właścicielem sklepu internetowego www.rampol.pl jest firma P.P.U.H. RAMPOL S.J. z siedzibą w Sygneczowie 141a, 32-020 Wieliczka

2. Przy zakupach powyżej 500 zÅ‚ netto koszt przesyÅ‚ki ponosi Rampol. Przy zamówieniu poniżej 500 zÅ‚ netto koszt przesyÅ‚ki ponosi odbiorca. Koszty przesyÅ‚ki zawarte sÄ… w pkt. 20 regulaminu.

3. Klientem naszego sklepu mogÄ…  zostać osoby fizyczne, lub prawne prowadzÄ…ce dziaÅ‚alność gospodarczÄ….

4. Zamówienia sÄ… przyjmowane przez strony www.rampol.pl, lub telefonicznie pod numerem: +48 12 45181-68

5. Realizacja zamówienia rozpoczyna siÄ™: w przypadku zamówieÅ„ pÅ‚atnych przy odbiorze - po tym, jak upoważniony pracownik firmy RAMPOL potwierdzi  zamówienie, w przypadku zamówieÅ„ pÅ‚atnych przelewem - w chwili dotarcia przelewu opÅ‚acajÄ…cego zamówienie na konto sklepu.

6. Proforma zostanie wystawiona na prośbę klienta oraz przy wybraniu opcji : " przedpłata na konto "

7. Faktura VAT jest wystawiana dla każdego zamówienia.

8. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu, kiedy, zamówienie przejdzie w stan realizacji.

9. Klient może wycofać zÅ‚ożone zamówienie przed jego przejÅ›ciem w stan realizacji wyÅ‚acznie telefonicznie pod numerem: +48 12 451-81-68

10. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostaÅ‚o wysÅ‚ane.

11. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia

12. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujÄ…cych siÄ™ w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoÅ‚ywania akcji promocyjnych na stronach sklepu bÄ…dź wprowadzania w nich zmian.

13. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidÅ‚owe wykonanie zamówienia i podanie danych do formularza adresowego zgodnych z prawdÄ….

14. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówieÅ„ wzbudzajÄ…cych wÄ…tpliwoÅ›ci tzn. bez podania numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym bÄ™dzie możliwe potwierdzenie zamówienia.

15. Zamówienia można skÅ‚adać przez całą dobÄ™.

16. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży

17. W przypadku wiÄ™kszych zamówieÅ„ zastrzegamy sobie prawo do wydÅ‚użenia czasu realizacji.

18. Oferta produktów umieszczona na stronie sklepu internetowego ważna jest przez czas nieokreÅ›lony, zamówienia realizujemy do momentu wyczerpania siÄ™ asortymentu.

19. Asortyment, który ze wzglÄ™dów technicznych nie kwalifikuje sie do wysyÅ‚ki kurierskiej (np. ze wzglÄ™du na rozmiar) może być na telefonicznÄ… proÅ›bÄ™ klienta dostarczony przez firmÄ™ RAMPOL lub przez przedstawiciela handlowego. Wiąże siÄ™ to jednak z wydÅ‚użeniem czasu realizacji nawet do ok. 14 dni roboczych. Taka forma dostawy jest realizowana przy minimalnym zamówieniu 500zÅ‚  netto na dowożony asortyment.
 
20. Koszty przesyÅ‚ki: (w zależniÅ›ci od wartoÅ›ci zamówienia netto i dostawy)
 
Przedział 0-500 zł - dostawa kurierem do siedziby firmy:
 
14,50 zł - pierwsza paczka
13,50 zł - każda następna paczka
 3,00- opÅ‚ata za pobranie
3,50 zÅ‚ - zwrot dokumentów
*10zł - 40zł dopłaty za niestandardowe formaty ( 50x70 i większe; informacja pod nr.tel 012 451 81 68)
 
PrzedziaÅ‚ od 0 zÅ‚ do 500zÅ‚  dostawa na adres prywatny:
16,00 zł - pierwsza paczka
13,50zł - każda następna paczka
  3,00 - opÅ‚ata za pobranie
*10zł-40zł dopłaty za niestandardowe formaty ( 50x70 i większe; informacja pod nr.tel 012 451 81 68)
 
-------------------------------
 
Przedział powyżej 500 zł netto - dostawa kurierem do siedziby firmy
 
Koszt przesyłki standardowej pokrywa RAMPOL
*10zł-40zł dopłaty za niestandardowe formaty ( 50x70 i większe; informacja pod nr.tel 012 451 81 68)
 
Przedział powyżej 500zł netto dostawa na adres prywatny:
Koszty przesyłki standardowej pokrywa RAMPOL
*10zł-40zł dopłaty za niestandardowe formaty ( 50x70 i większe; informacja pod nr.tel 012 451 81 68)
 
Wszystkie ceny z cennika sÄ… cenami netto

Ostateczne koszty przesyłki naliczane są w dniu wysyłki.
Koszty przesyłki wliczane są do pobrania, w przeciwnym wypadku opłatę za przesyłkę pobiera kurier

Fakturę Vat za koszty transportu wystawia kurier na prośbę odbiorcy.
 

 21. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru otrzymanego za poÅ›rednictwem firmy kurierskiej podstawowym dokumentem do reklamacji jest protokóÅ‚ szkodowy sporzÄ…dzony z kurierem. Aby jak najszybciej zaÅ‚atwić takÄ… reklamacjÄ™ po uzyskaniu takiego dokumentu prosimy o wysÅ‚anie protokoÅ‚u szkodowego na nasz adres : P.P.U.H. RAMPOL S.J., Sygneczów 141a oraz  kontakt telefoniczny lub mailowy z informacja o chÄ™ci wymiany towaru lub zwrotu pieniÄ™dzy za uszkodzony towar. Po otrzymaniu prawidÅ‚owo wypeÅ‚nionego protokoÅ‚u skontaktujemy siÄ™ z PaÅ„stwem celem dalszych ustaleÅ„.

REKLAMACJE I ZWROTY

Informujemy, że 25 grudnia 2014 roku wchodzi w życie Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827). W zwiÄ…zku z tym zmianie ulegnÄ… niektóre zapisy regulaminu zakupów w naszym sklepie internetowym

Prosimy o szczegóÅ‚owe zapoznanie siÄ™ z informacjami poniżej, w których zamieszczono informacje dotyczÄ…ce zwrotu towarów i reklamacji towarów zakupionych w firmie RAMPOL

Prawo do odstÄ…pienia od umowy

BÄ™dÄ…c konsumentem majÄ… PaÅ„stwo prawo odstÄ…pić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstÄ…pienia od umowy wygasa po upÅ‚ywie 14 dni od dnia w którym weszli PaÅ„stwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez PaÅ„stwa weszÅ‚a w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstÄ…pienia od umowy, muszÄ… PaÅ„stwo poinformować nas o swojej decyzji o odstÄ…pieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oÅ›wiadczenia (na przykÅ‚ad pismo wysÅ‚ane pocztÄ… tradycyjnÄ… lub pocztÄ… elektronicznÄ…). OÅ›wiadczenie mogÄ… PaÅ„stwo przesÅ‚ać na przykÅ‚ad:

  • pisemnie na adres: P.P.U.H. RAMPOL S.J., Sygneczów 141a, 32-020 Wieliczka;
  • w formie elektronicznej za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej na adres: rampol@rampol.pl

 

Wzór formularza odstÄ…pienia od umowy dostÄ™pny jest poniżej.

 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

W przypadku odstÄ…pienia od niniejszej umowy zwracamy PaÅ„stwu wszystkie otrzymane od PaÅ„stwa pÅ‚atnoÅ›ci, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjÄ…tkiem dodatkowych kosztów wynikajÄ…cych z wybranego przez PaÅ„stwa sposobu dostarczenia innego niż najtaÅ„szy zwykÅ‚y sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwÅ‚ocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliÅ›my poinformowani o PaÅ„stwa decyzji o wykonaniu prawa odstÄ…pienia od niniejszej umowy. Zwrotu pÅ‚atnoÅ›ci dokonamy przelewem na wskazane przez PaÅ„stwa konto, chyba że wyraźnie zgodziliÅ›cie siÄ™ PaÅ„stwo na inne rozwiÄ…zanie; w każdym przypadku nie poniosÄ… PaÅ„stwo żadnych opÅ‚at w zwiÄ…zku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać siÄ™ ze zwrotem pÅ‚atnoÅ›ci do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesÅ‚ania, w zależnoÅ›ci od tego, które zdarzenie nastÄ…pi wczeÅ›niej.

 

Jeżeli otrzymali PaÅ„stwo rzecz, to proszÄ™ odesÅ‚ać lub przekazać jÄ… nam na adres: P.P.U.H. RAMPOL S.J., Sygneczów 141a, 32-020 Wieliczka, niezwÅ‚ocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas PaÅ„stwo o odstÄ…pieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeÅ›lÄ… PaÅ„stwo rzecz przed upÅ‚ywem terminu 14 dni. BÄ™dÄ… PaÅ„stwo musieli ponieść bezpoÅ›rednie koszty zwrotu rzeczy. OdpowiadajÄ… PaÅ„stwo tylko za zmniejszenie wartoÅ›ci rzeczy wynikajÄ…ce z korzystania z niej w sposób inny niż byÅ‚o to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Wzór oÅ›wiadczenia

 


Miejscowość, data …………………….

 


ImiÄ™ i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
…………………………………
…………………………………
…………………………………

 

P.P.U.H. RAMPOL S.J.,
Sygneczów 141a,
32-020 Wieliczka


Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
lub poza lokalem przedsiębiorstwa


Ja/My (*)………………….……………niniejszym informujÄ™/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstÄ…pieniu od umowy sprzedaży nastÄ™pujÄ…cych rzeczy(*)   ………………………………..……
Data zawarcia umowy ……………………………………….
Nr dokumentu sprzedaży (nr paragonu lub faktury – w przypadku paragonu prosimy o jego dołączenie) ……………………………………………..................................................................
Zwrot kwoty w wysokoÅ›ci ............................ ( sÅ‚owniw ) ............................................... proszÄ™ przekazać na rachunek bankowy  …………………………………………………………………….


Podpis konsumenta(-ów)

 

 

Prawo do zwrotu towaru niezgodnego z umowÄ… – reklamacja

Reklamacje dokonywane przez konsumentów.
Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Tam gdzie wyraźnie nie zastrzeżono każdy oferowany przez sprzedawcę produkt jest fabrycznie nowy.
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytuÅ‚u rÄ™kojmi za wady fizyczne i prawne towaru w zakresie okreÅ›lonym w przepisach zawartych w Tytule XI DziaÅ‚ II –„rÄ™kojmia za wady” ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 ze zmian).
Wada fizyczna : polega na niezgodnoÅ›ci rzeczy sprzedanej z umowÄ…. W szczególnoÅ›ci rzecz sprzedana jest niezgodna z umowÄ…, jeżeli:
- nie ma wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze wzglÄ™du na cel w umowie oznaczony albo wynikajÄ…cy z okolicznoÅ›ci lub przeznaczenia;
- nie ma wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci, o których istnieniu sprzedawca zapewniÅ‚ kupujÄ…cego, w tym przedstawiÅ‚ próbkÄ™ lub wzór;
- nie nadaje siÄ™ do celu, o którym kupujÄ…cy poinformowaÅ‚ sprzedawcÄ™ przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgÅ‚osiÅ‚ zastrzeżenia do takiego jej przeznaczenia:
- została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.
W przypadku gdy kupujÄ…cym jest konsument, na równi z zapewnieniem sprzedawcy traktuje siÄ™ publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadziÅ‚a rzecz do obrotu w zakresie swojej dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczanie na rzeczy swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniajÄ…cego przedstawia siÄ™ jako producent. Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialnoÅ›ci, gdy zapewnieÅ„ tych nie znaÅ‚ ani, oceniajÄ…c rozsÄ…dnie, nie mógÅ‚ znać albo nie mogÅ‚y one mieć wpÅ‚ywu na decyzjÄ™ konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, a także gdy treść tych zapewnieÅ„ zostaÅ‚a sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.
Rzecz sprzedana ma wadÄ™ fizycznÄ… także w razie nieprawidÅ‚owego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli te czynnoÅ›ci zostaÅ‚y wykonane przez sprzedawcÄ™ lub osobÄ™ trzeciÄ…, za którÄ… sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez kupujÄ…cego, który postÄ…piÅ‚ wedÅ‚ug instrukcji otrzymanej od sprzedawcy.
Wada prawna : sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa.
Sprzedawca odpowiada z tytuÅ‚u rÄ™kojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upÅ‚ywem dwóch lat od dnia wydania rzeczy konsumentowi.
W przypadku gdy kupującym jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.
Roszczenie o usuniÄ™cie wady lub wymianÄ™ rzeczy wolnÄ… od wad przedawnia siÄ™ z upÅ‚ywem roku, liczÄ…c od dnia stwierdzenia wady. W przypadku sprzedaży z udziaÅ‚em konsumenta, bieg terminu nie może zakoÅ„czyć siÄ™ przed upÅ‚ywem dwóch lat od chwili wydania rzeczy konsumentowi.
Jeżeli towar ma wadę, konsument może złożyć oświadczenie (tryb składania reklamacji określono poniżej) o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniany lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił za dość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.
Jeżeli towar ma wadÄ™, konsument może również żądać wymiany rzeczy na wolnÄ… od wad albo usuniÄ™cia wady.
Konsument może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcÄ™ usuniÄ™cia wady żądać wymiany rzeczy na wolnÄ… od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usuniÄ™cia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodnoÅ›ci z umowÄ… w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagaÅ‚oby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcÄ™. Przy ocenie nadmiernoÅ›ci kosztów uwzglÄ™dnia siÄ™ wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze siÄ™ pod uwagÄ™ niedogodnoÅ›ci, na jakie narażaÅ‚yby kupujÄ…cego inny sposób zaspokojenia.
Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.
W przypadku uchybienia powyższego terminu ze strony sprzedawcy uważa się, że żądanie konsumenta jest uzasadnione.
W przypadku uznania reklamacji sprzedawca zobowiÄ…zuje siÄ™ do:
- wymiany lub usunięcia wady w możliwie jak najszybszym terminie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego,
- w wyniku odstąpienia od umowy bądź obniżenia ceny; zwrotu należnej kwoty w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru na rachunek bankowy wskazany przez konsumenta.
- zwrotu poniesionych kosztów zwiÄ…zanych z dostarczeniem wadliwego produktu.
W przypadku wystąpienia wady produktu reklamacje można składać:
1. Osobiście w siedzibie firmy RAMPOL.
2. Listownie na adres: P.P.U.H. RAMPOL S.J., Sygneczów 141a, 32-020 Wieliczka.
3. W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rampol@rampol.pl .
W celu ułatwienia i przyspieszenia procesu reklamacyjnego można skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego zamieszczonego poniżej.
W celu rozpatrzenia reklamacji konsument dostarczy produkt wraz z dowodem zakupu do placówki w której dokonano zakupu bÄ…dź przeÅ›le produkt na adres: P.P.U.H. RAMPOL S.J., Sygneczów 141a, 32-020 Wieliczka wraz załączonym formularzem reklamacyjnym lub poniższymi informacjami:
1. okolicznoÅ›ci dotyczÄ…cych przedmiotu reklamacji, w szczególnoÅ›ci rodzaju i daty wystÄ…pienia niezgodnoÅ›ci/wady,
2. żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży,
3. danych kontaktowych składającego reklamację.
Jeżeli jednak ze wzglÄ™du na rodzaj niezgodnoÅ›ci/wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez konsumenta byÅ‚oby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, konsument obowiÄ…zany jest udostÄ™pnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym produkt siÄ™ znajduje.


Wzór oÅ›wiadczenia


Miejscowość, data …………………….


ImiÄ™ i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
…………………………………
…………………………………
…………………………………

P.P.U.H. RAMPOL S.J.,
Sygneczów 141a,
32-020 Wieliczka
.

 

 

Reklamacja towaru


Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ………………… na podstawie ……………………………………….. towar jest wadliwy.

Wada polega na …………………………………………………………………………………………………………………………………………….


Wada zostaÅ‚a stwierdzona w dniu ………………………. Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:

 

  •  wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
  • nieodpÅ‚atnÄ… naprawÄ™ towaru* (art. 561 § 1)
  • obniżenia ceny o kwotÄ™  ………………………….(sÅ‚ownie ……………………………………………………………...) ProszÄ™ o zwrot podanej kwoty na konto ………………………………………………….* (art. 560 § 1)
  •  odstÄ™pujÄ™ od umowy i proszÄ™ o zwrot ceny towaru na konto :

…………………………………………………………………………………* (art. 560 § 1)



Z poważaniem



*niepotrzebne skreÅ›lić ………………………………………


Polityka Prywatności

Szanowni Państwo!

W związku ze zmianami w przepisach dotyczących ochrony danych osobowych, przekazujemy Państwu zaktualizowane informacje w zakresie przetwarzania Państwa danych. Jesteście Państwo zarejestrowani w naszym portalu www.rampol.pl i zależy nam, żebyście Państwo dysponowali pełną wiedzą na temat tego, jak i po co przetwarzamy Państwa dane. Zachęcamy do zapoznania się z poniższą informacją.

Przypominamy, że administratorem PaÅ„stwa danych jako użytkowników portalu www.rampol.pl jesteÅ›my my, czyli PrzedsiÄ™biorstwo Produkcyjno-UsÅ‚ugowo-Handlowe RAMPOL SpóÅ‚ka Jawna Leon Sikora, Jacek Belski z siedzibÄ… w Sygneczowie 141a, nr KRS 0000092799. Nasz numer NIP: 6830006549 i REGON: 350098982 . Nasze akta rejestrowe prowadzi SÄ…d Rejonowy dla Krakowa-ÅšródmieÅ›cia w Krakowie XI WydziaÅ‚ Gospodarczy Krajowego Rejestru SÄ…dowego.

Możecie PaÅ„stwo skontaktować siÄ™ z nami na wiele sposobów, tj.:

  • listownie: P.P.U.H. RAMPOL S.J. , Sygneczów 141a, 32-020 Wieliczka,

  • e-mailem na adres: rampol@rampol.pl



Od 25 maja 2018 roku przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Jeżeli przetwarzanie danych budzi Państwa wątpliwości, możecie Państwo wnieść skargę do organu nadzorczego.

Państwa dane przetwarzamy w następujących celach:

  1. Wykonania umowy o założenie konta w portalu www.rampol.pl;

  2. Marketingowym, realizowanym na podstawie opcjonalnej, dodatkowej zgody za pomocą wiadomości wysyłanych na Państwa adres e-mail (newsletter);

  3. Jeżeli korzystacie PaÅ„stwo także z naszego sklepu internetowego, przetwarzamy PaÅ„stwa dane, aby zrealizować zawieranÄ… przez nas umowÄ™ sprzedaży i dostarczyć PaÅ„stwu zamówiony towar lub umożliwić PaÅ„stwu odbiór . Wystawienie faktury VAT stanowi bezpoÅ›rednie nastÄ™pstwo zawarcia umowy sprzedaży towaru oferowanego w ramach naszego sklepu internetowego, dane bÄ™dziemy przetwarzać także w tym celu.



Podanie danych w portalu i w ramach zakupów w sklepie internetowym rampol.pl jest zawsze dobrowolne, ale niezbÄ™dne, by zaÅ‚ożyć i utrzymywać konto w rampol.pl i korzystać z opcji zakupów po rejestracji.

PaÅ„stwa dane przetwarzamy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RozporzÄ…dzenia 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiÄ…zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepÅ‚ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporzÄ…dzenie o ochronie danych) – dalej: RODO. W ramach sklepu internetowego rampol.pl, podstawÄ… naszego dziaÅ‚ania jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO. Jeżeli wyraziliÅ›cie lub wyrazicie PaÅ„stwo zgodÄ™ na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na PaÅ„stwa adres e-mail, to podstawÄ… prawnÄ… jest także art. 10 ustawy o Å›wiadczeniu usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ… oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

PaÅ„stwa dane w ramach portalu rampol.pl przetwarzamy samodzielnie. Jeżeli jednak dokonujecie PaÅ„stwo zakupów w naszym sklepie internetowym, dane przekazujemy – w zależnoÅ›ci od wybranego przez PaÅ„stwa modelu zakupu – kurierom realizujÄ…cym dostawy z siedziby firmy RAMPOL oraz operatorom pÅ‚atnoÅ›ci dostÄ™pnych na naszej stronie. W przypadku newslettera możemy korzystać z usÅ‚ug innych podmiotów, realizujÄ…cych jego wysyÅ‚kÄ™ na nasze zlecenie i w zwiÄ…zku z tym przekazywać do nich PaÅ„stwa dane. Nie przekazujemy natomiast danych poza Europejski Obszar Gospodarczy, czyli do paÅ„stwa trzeciego.

Państwa dane przetwarzamy przez czas:

  1. Trwania umowy o założenie konta w portalu oraz czas niezbędny do wykazania wykonania tej umowy, czyli długość terminu przedawnienia roszczeń;

  2. NiezbÄ™dny dla realizacji obowiÄ…zków ksiÄ™gowych zwiÄ…zanych z odrÄ™bnymi przepisami prawa, a także przez czas odpowiadajÄ…cy dÅ‚ugoÅ›ci terminu przedawnienia roszczeÅ„ zwiÄ…zanych z zakupionym towarem, jeżeli dokonasz zakupu w ramach sklepu internetowego RAMPOL;

  3. Prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do odwołania zgody na wysyłanie takich wiadomości. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed jej wycofaniem.


W zwiÄ…zku ze zmianami w przepisach dotyczÄ…cych ochrony danych osobowych, ww. regulaminy zostaÅ‚y odpowiednio zaktualizowane. Zmiany obowiÄ…zujÄ… od 25 maja 2018 r. i nie majÄ… wpÅ‚ywu na Twoje czÅ‚onkostwo w naszych programach, korzystanie z serwisów czy zakupów internetowych.









    Promocje

2000- © Wszelkie prawa zastrze¿one Copyright FreshWeb
Powered by FreshEdit