1. Informacje o sprzedawcy

Firma:

„Rampol” s.j.
Sygneczów 141a
32-020 Wieliczka

tel. 12 451-81-68
tel. 12 451-87-89
NIP: 6830006549
Regon: 350098982

Nr konta bankowego potrzebny do wykonania zapłaty po zakupach:

Pekao S.A. Wieliczka
74 1240 5080 1111 0000 5198 4931

„Rampol” s.j.
Sygneczów 141a
32-020 Wieliczka

Dane do płatności z konta zagranicznego:

IBAN:

Kod BIC SWIFT:

2. Zamówienia

Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.rampol.pl lub drogą mailową (sklep@rampol.pl), nie ma możliwości składania zamówień telefonicznie. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje informację o przyjęciu do realizacji wraz z numerem zamówienia na podany w formularzu adres e-mail. Brak takiego maila oznacza, że najprawdopodobniej został podany zły adres lub zamówienie zostało złożone niepoprawnie. W tym przypadku należy złożyć zamówienie ponownie. Wszystkie zamówienia złożone w Sklepie realizowane są w dni robocze.

Sklep nie bierze odpowiedzialności za zwłokę w realizacji zamówienia spowodowaną błędnie podanymi danymi kupującego (np. nr telefonu, błędny adres dostawy lub adres e-mail).

Na wpłaty czekamy 3 dni robocze, po tym czasie zamówienie zostanie odrzucone. Jeśli z przyczyn niezależnych wpłata miałaby się opóźnić prosimy o stosowną informację na maila sklep@rampol.pl

Zamówienia realizujemy na terenie Polski. Istnieje możliwość wysyłki zagranicznej tylko po uprzednim ustaleniu kosztów wysyłki z obsługą sklepu internetowego.

3. Faktury VAT

Zakupy dokonane w sklepie dokumentowane są fakturą VAT.

4. Zmiany w zamówieniach

Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu przed wysłaniem przesyłki pisząc maila na adres sklep@rampol.pl

5.

6. Ceny

Ceny produktów w sklepie podane są w złotych polskich i zawierają  podatek VAT.

 

7. Czas realizacji zamówień

Zamówienia realizowane są w terminie 1-14 dni roboczych licząc od momentu przyjęcia zamówienia. Czas realizacji zamówienia przy płatności z góry, rozpoczyna się od chwili, gdy pełna kwota za zamówienie wraz z opłatą za przesyłkę zostanie zaksięgowana na koncie firmy „RAMPOL”. W przypadku gdy czas realizacji zamówienia nie został przekroczony, a Klientowi zależy na wcześniejszej wysyłce, Sklep może wysłać dostępne produkty po uiszczeniu dodatkowej opłaty za koszt przesyłki. Większa część artykułów znajduje się w naszych magazynach, jednak zdarza się, że towar musi zostać dowieziony od współpracujących z nami dostawców, wówczas czas realizacji może się wydłużyć. W takiej sytuacji Klient zostaje poinformowany e-mailem lub telefonicznie. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia zostały skompletowane i wysłane jak najszybciej.

8. Sposób doręczenia przesyłki

Zakupione artykuły dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, a czas realizacji dostawy to 1-5 dni roboczych. Jest możliwość odbioru osobistego w wybranym sklepie stacjonarnym. Brak kontaktu telefonicznego ze strony kuriera lub pozostawionego awizo nie świadczy o braku próby dostarczenia przesyłki

9. Akceptowane formy płatności

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
– płatność przy odbiorze (za pobraniem)
płatność z pomocą systemu Przelewy24 (w przygotowaniu)
– przedpłata na konto – przelew zwykły bankowy

Pekao S.A. Wieliczka
74 1240 5080 1111 0000 5198 4931
„Rampol” s.j., Sygneczów 141a, 32-020 Wieliczka

10. Oferta handlowa

Dane i informacje publikowane na stronach Sklepu służą wyłącznie celom informacyjnym i nie stanowią oferty w myśl prawa handlowego.

11. Zwroty, reklamacje i gwarancje

Od 25 grudnia 2014 r. wchodzi w życie Ustawa z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta oraz zmianie Kodeksu cywilnego

 

Ustawa ta uchyla ustawę z dnia 27 lipca 2003 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (dającą konsumentowi prawo do złożenia reklamacji na podstawie niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową), jednocześnie wprowadzając prawo konsumentów do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego na podstawie rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

 

Od momentu wejścia w życie nowych przepisów, tj. od 25 grudnia 2014 r., wszystkie produkty zakupione od tej daty będą podlegać nowym zasadom reklamacji.

Odstąpienie od umowy:

Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać na następujący adres:
„Rampol” s.j., Sygneczów 141a, 32-020 Wieliczka
bądź też mailowo na adres: sklep@rampol.pl

W zależności od typu i ustawień monitora, kolory przedstawione na zdjęciach, mogą się różnić od rzeczywistych.

Zwroty:

Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Artykuły muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek czy zwrotów odsyłanych za pobraniem.

Reklamacje:
Gdy zakupiony przez Klienta towar jest niezgodny z umową lub posiada wady należy o tym fakcie zawiadomić Sprzedawcę oraz przygotować reklamowany towar do zwrotu. Produkty odbierane są przez naszego kuriera wyłącznie na terenie Polski. Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni.
Zwroty z tytułu reklamacji muszą być wcześniej uzgodnione ze sprzedawcą drogą mailową lub telefoniczną.

 

• W przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej Klient zobowiązany jest ponieść koszt wysyłki oraz zwrotu towaru.
• W przypadku nieodebrania przesyłki opłaconej z góry (przelew) Klientowi zwracane są pieniądze z pominiętym kosztem dostawy. Na prośbę Klienta Sklep może nadać paczkę do ponownego doręczenia, po uprzednim opłaceniu kosztów ponownej wysyłki.

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

Pytania można kierować na adres: sklep@rampol.pl